dijous, 12 de febrer del 2015

SETMANA 12 (1er trimestre de la formació de la bestia) ...tornant a la normalitat...




Un trimestre és el que porte entrenant seriosament, per a ixe objectiu que és l'Ironman de Klagenfurt. Tres mesos en els que poc a poc, he anat agarrant forma, i en el que sense haver.me'n adonat, he anat millorant en molts aspectes.
Se, que encara me queda molt per millorar, i estic content, pq encara no estic ficat de ple en la preparació. No estic cuidant.me amb el menjar, no descanse el que toca, però si que estic fent una seguida d'entrenament, que fa , que paset a paset millore.




Valorant els tres sectors , puc dir, que amb la natació he fet un canvi radical, i que he millorat moltíssim. Em note millor que mai, i de fet, inclús (tot i que ho dic en boca menuda) disfrute nadant.
Amb la carrera a peu, per a lo poc que he fet, em trobe prou bé, però sòc conscient que puc millorar moltíssim, i agarrar ritmes, als quals en algún moment he arribat a rodar.
Amb la seguida dels entrenaments i allà quan pasen falles, que m'agarre a perdre pes, segur que trobe ixos ritmes.
En quant a la bici, de moment poc puc parlar, no estic agarrant.la el que toca, i necessite molts més km's a les cames.



Aquesta setmana, tot i que no es pot dir que he complit al 100%, ni paregut, pareix que vaja tornant a la normalitat dels entrenaments.
Aixina i tot, tant divendres (sopar d'amics) , com dissabte (fallers d'honor), van ser dies prous sociables i condidors.

De natació vaig traure dos sessions, acumulant un total de 4400 m.

També vaig fer dos dies de carrera a peu, amb un d'una hora i 20', a ritme còmode, dels que m'agraden a mi, bordejant des dels Canos, fins a Vilella, el riu Xuquer, i altre dia, amb varios canvis de ritme amb Angels i Sergio Cebolla, amb 1*8' a 4'30''/2' + 1*6' a 4'20''/2' + 1*4' a 4'10''/2' +1*2' a 4'/2' +1*1' a 3'50''/2'. Bones sensacions, i bona actitut pel fet d'anar acompanyat.

Mentre que en bici, sols vaig poder ixir dissabte amb els nanos de l'escola, i damunt un dia molt gelat, que va fer que tornarem abans.

El resum amb números , d'aquesta setmana és:

N: 4400m
B: 20km
C: 16km + 10km = 26km
Gym: 0

Mentre que l'acumulat puja a:

N: 60100m
B: 716km
C: 167km
G: 5h

Seguim sumant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada