dilluns, 12 d’octubre del 2015

SETMANA 1 . COMENÇANT AMB LA RUTINA



Tot i que encara estic quedant.me a Palmeres, he intentat poder seguir tot l'entrenament marcat per Ofi, l'estar ací me complica un poc l'entrene, més que res , pq no tinc ni la bici ací, i quan és hora de correr ja és massa nit.
De totes formes, ahi va el que ha segut aquesta primera setmana:

L: Correr: 43' carrera continua pel riu, a ritme molt suau. Feia molta calor, però content per començar els entrenes.
M: Em tocava nadar en la piscina, però un apagó de llum ens va deixar sense entrene
X: Vaig fer eixideta de bici, per a un total d'1h15' aprox.
J: Entrene de natació amb el club, fent molt de cas a la tècnica. Vaig aguantar molt millor la classe q la setmana passada.
V; Bici, 2h planes, amb mitja de 26,7km/h amb els xicons de l'escola.
S: Correr 40' suaus amb Maria per la marjal.
D: Descans.

En dades:

NATACIÓ: 2300m
BICI: 85km
CORRER: 14km
G:0

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada